Benvinguts al Bloc del Cicle Mitjà de l'Escola Wagner, un espai on podeu seguir algunes de les activitats que fem i podeu deixar-nos els vostres comentaris,...
Esperem que us agradi!!!

Etiquetas

jueves, 27 de enero de 2011

ENDEVINA ENDEVINALLA...

HEM FET AQUESTES ENDEVINALLES, ALGÚ S'ATREVEIX A DESCOBRIR DE QUÈ PARLEM??

És alt, molt alt, enorme. Pot ser prim o gros.
Encara no ho saps ? Et donaré una pista :Té ulls, nas, boca i extremitats
                                                                                                        Kaysha i Assia
Corra sense peus ,vola sense ales.
Parla sense boca i és transparent.
És més ràpid que un cotxe i quan es
posa furiós bufa molt fort .
                                                                                                        Kai i Antoni
Sóc blanca, porto  coses per curar les ferides.
 Em porten les escoles quan marxen d’excursió  i els metges quan et visiten.
 Ja ho has endevinat qui sóc?
Victor i Omar

Jo  no  tinc  ni  peus  ni  mans…i m’arrossego pel terra.
Però si que tinc  cap  i  ulls per veure com em converteixo en papallona.
 Ja  saps  qui  sóc?
Antonio P

Sóc de molts colors
A vegades m’utilitzen per fer manualitats
Tinc dos forats  per posar els dits
I em tanco i m’obro.
Ja ho saps?
Valeria i Kimberly

És  fort  com un ós ,
Diuen que la meva melena és la meva corona a la selva.
Si no l´has endevinat
és que no ets gaire intel·ligent.
Sergi

Sóc  llarg i porto tinta
puc ser de color  blau ,vermell i verd
i amb  tu a l’ escola vaig cada dia.
Jericka i Antonio David

És ràpid com un cotxe. Pot ser petit o gran, gras o prim.
 Però sempre té 4 potes i ajuda a les persones? Què és?     
Sasha

 Ens serveix per buscar informació,
Amb un cap quadrat i molt gran,
I si m’apagues no podràs trobar informació,
Qui sóc?
Salomè i Marc

11 comentarios:

  1. L´ Omar,la Kimberly i el Marc creiem que el blog és molt xulo

    Kimberly,Omar i Marc

    ResponderEliminar
  2. M'alegro de que us agradi, ara hem de posar-nos les piles i fer un bloc ben xulo entre tots!!! Algú s'atreveix a endevinar algunes de les endevinalles que hem fet a la classe? Animeu als vostres pares, avis, amics...a descobrir de quina persona, animal o cosa parlem!!

    ResponderEliminar
  3. Jo se les endevinalles son molt facils

    marc

    ResponderEliminar
  4. La solució de l´endevinalla de la Sasha és un gos.

    Marc

    ResponderEliminar
  5. La solució de l´endevinalla de la Kaysha i de l`Assia és un gegant. He encertat?
    Kimberly

    ResponderEliminar
  6. La solució de l´endevinalla de l´ Antonio P és un cuc.

    Marc

    ResponderEliminar
  7. La solució de la Jericka i del l´Antonio David es un bolígrafs. Kimberly

    ResponderEliminar
  8. La solució de l´endevinalla de la Shasha és un gos.
    He endevinat?
    Valeria

    ResponderEliminar
  9. Està millorant aquest blog i creix moltíssim.Jo vull que el nostre blog sigui més gran quan continui a quart.

    Omar

    ResponderEliminar
  10. La seva endevinelle la solusió del Marc i de la Salome es un ordinador.Kimberly

    ResponderEliminar
  11. Aquest bloc és molt xulo perquè hi ha moltes endevinalles
    Bryan

    ResponderEliminar